A bevezető évnek tekintett 2010 után, jövő év elején az ötletgazda Vinoport.hu még több emberhez szeretné eljuttatni a furmintfogyasztásra buzdító üzenetet. A mind több partner bevonása érdekében szükségesnek tűnt egy logó létrehozása, ezért augusztus végén a szervezők pályázatot hirdettek, amelyen 83 grafikus és grafikus jelölt indult el, közel 200 munkával. A versenymunkák közül egy héttagú zsűri választotta ki a győztest, amelynek tagjai:
Bodó Judit, a fiatal borászgeneráció elismert tagja, a Bott Pince borásza
Diószegi Dezső, vezető hazai borkereskedés, In Vino Veritas kereskedelmi vezetője
Gazda Albert, az Index Kultúra rovatának vezetője, az Albertgazda.blog.hu szerzője
Ipacs Géza, hazánk legelismertebb boros címke tervezője, az Apacs Stúdió vezetője
Kézdy Dániel, a Vinoport.hu Online Bormagazin lapigazgatója
A zsűri egy személyes találkozón három logót emelt ki a beküldöttek közül, amelyek Ipacs Géza javaslatai alapján kerültek átdolgozásra. Végül a visszaküldött három pályázat közül Szentirmai Zsolt műve bizonyult a legjobbnak. A Tokaji borvidéken, Sárospatakon dolgozó, és így annak borait, különösen furmintjait jól ismerő, független grafikus az utóbbi két évben kezdett el borászatok számára holnapot és csomagolást tervezni. Munkái közé tartozik a „Bor, Mámor, Bénye 2010”-es kampánya és a Szilágyi Pincészet honlapja.
A tervező koncepciója: a logó kialakításakor a két f-betűből indult ki, de ezeknél sok más indulóval szemben, írott változatukat tekintette kiindulópontnak, különösen, mert azok sujtásokra, szőlőindákra emlékeztette őt. A két karakter azonban magában nem mutatott elég jól, így a fiatal grafikus egy körrel kombinálta őket, amely egyben egy szőlőbogyó szimbólumaként is felfogható. A képi elem mellett megjelenő Furmint Február felirathoz a tervező egy kemény, modern betűtípust választott, amely a furminthoz hasonlóan határozott karakterrel bír.